Partners 2017

Hieronder treft u een overzicht van de partners die deelnemen aan het Huurincasso Congres 2017 op dinsdag 28 maart in het NBC Congrescentrum in Nieuwegein.

10ForIT X

10FORIT helpt bedrijven en organisaties sinds 2007 om optimaal digitaal te communiceren. We zorgen ervoor dat klanten de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice ontvangen via de juiste communicatiekanalen. Dat doen we geautomatiseerd vanuit ons omnichannel communicatieplatform via telefoon, voiceberichten, sms, E-mail, WhatsApp en print.

Zo zorgen we onder meer dat debiteuren een betalingsherinnering krijgen, patiënten herinnerd worden aan een afspraak en relaties een uitnodiging of speciale aanbieding ontvangen. We verzorgen klantgerichte, geautomatiseerde communicatie voor uiteenlopende organisaties, waaronder woningcorporaties, telecomaanbieders, incassobedrijven en verzekeraars.

bekijk contactgegevens

Aangetekend Mailen X

Met de dienst Aangetekend Mailen® is het mogelijk om documenten ‘goedkoper dan een postzegel met méér zekerheid dan aangetekend’ te versturen. Hierdoor kunnen vele fysieke post processen worden vervangen voor het als bewezen en rechtsgeldig versturen via deze wijze. Naast de ‘juridische zekerheid’ levert dit een direct aantal voordelen op waaronder een aanzienlijke kostenbesparing en is het tevens mogelijk om een Digitale Handtekening te vragen.

bekijk contactgegevens

AcceptEmail X

AcceptEmail is een multi-channel SaaS oplossing voor bedrijven om huurnota’s, eindafrekeningen, herinneringen of storno-opvolging sneller betaald te krijgen. Met AcceptEmail verstuur je dynamische betaal- en machtigingsverzoeken via email, sms, whatsapp en social. AcceptEmail heeft voor huurders én corporaties vele voordelen zoals in een handomdraai betalen, niet in hoeven loggen of registreren en meteen zien of er is betaald.

Het innovatieve aan AcceptEmail is dat de inhoud van een al verzonden bericht zich in real-time aanpast aan de factuur- en betaalstatus. Zodra iemand betaalt, is dit direct zichtbaar in het mailtje. Duidelijker en makkelijker kan het niet. Voor corporaties is deze informatie ook direct zichtbaar. Volg op de voet of alle AcceptEmails goed zijn aangekomen, wie er heeft geopend, doorgeklikt en natuurlijk betaald. Betaalgedrag kun je verbinden aan klantprofielen en voorspellingsmodellen om een maatwerk opvolgbeleid te maken. Sommige klanten reageren nu eenmaal beter op een herinneringsmail en andere op een telefoontje.

bekijk contactgegevens

Consumatrix X

Consumatrix onderscheidt zich van andere informatieleveranciers door onze diepgaande kennis van de woningmarkt. Daarbij kunt u denken aan woningwaardemodellen, hypotheekportefeuille-analyses, maar ook onze kennis van communicatie met huurders. We leveren niet alleen data, maar we kijken ook hoe je die data effectief kunt toepassen in het zakelijk proces. We kijken allereerst samen met de klant naar het probleem en gaan vervolgens bepalen hoe we het probleem het beste kunnen oplossen. Mochten we zelf niet over voldoende data beschikken, dan werken we met partners samen om zo tot een maatwerk oplossing te komen die aansluit bij de informatiebehoeften van de klant.

bekijk contactgegevens

Corp Support X

Corp Support is ontstaan vanuit de gedachten en ervaringen van troubleshooters uit de corporatiebranche en de jarenlange dienstverlening van Janssen & Janssen Incasso & Gerechtsdeurwaarders aan onder andere woningcorporaties. Door deze combinatie is er een krachtige en flexibel in te zetten dienstverlener voor verhurend Nederland ontstaan.

Corp Support levert preventieve incassodiensten die erop gericht zijn om de hoogte van betalingsachterstanden en het aantal ontruimingen te verlagen. Daarnaast neemt Corp Support sociaal-juridische hoofdpijndossiers in zijn geheel van u  als verhuurder c.q. woningcorporatie over.

bekijk contactgegevens

Cwize X

Cwize is een ambitieus bedrijf met een schat aan credit management ervaring. In onze visie is business intelligence (BI) niet het doel, maar slechts het middel. Wij zijn niet uw standaard BI leverancier, maar de specialist met 100% focus op collections management. Een pragmatische en klantgerichte specialist die BI inzet om onze klanten te ontzorgen.

bekijk contactgegevens

DigiTrage X

Stichting DigiTrage is een online scheidsgerecht. Met DigiTrage maken organisaties gebruik van digitale arbitrage voor incassozaken. DigiTrage biedt corporaties en huurders die een incassogeschil hebben vele voordelen zoals minder proceskosten, een gebruiksvriendelijke online procedure en meer snelheid.

Ook gebruik maken van de voordelen van DigiTrage? Uw organisatie hoeft enkel het arbitrale DigiTrage-beding op te nemen in de algemene bepalingen van de huurovereenkomst. Incassogeschillen die vervolgens ontstaan, kunnen worden voorgelegd aan DigiTrage.

Stel uw recht zeker, gebruik DigiTrage!

bekijk contactgegevens

Focum X

Focum is specialist op het gebied van data- en risicomanagement. Met diverse oplossingen helpen wij bedrijven om financiële risico’s te beperken en creditmanagementprocessen efficiënt in te richten. Ons incassoplatform SmartCollect geeft creditmanagers controle over hun incassoportefeuilles. SmartCollect maakt het incassoproces data driven, is de ideale tool voor benchmarken en de uitgebreidste rapportagemodule in de markt.

 

bekijk contactgegevens

GGN Mastering Credit X

GGN biedt alle diensten die nodig zijn om de waarde van klanten tot uitdrukking te brengen in betaalde rekeningen én om die klantwaarde te behouden. Van acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer, incasso tot de inzet van deurwaarders. GGN heeft alles in huis. Daarnaast adviseren wij bedrijven bij de inrichting van creditmanagement processen, trainen wij medewerkers en bieden uw organisatie (tijdelijke) ondersteuning.

bekijk contactgegevens

IMPact Credit Management Solutions X

Niet voor iedereen, maar speciaal voor woningcorporaties

Debiteurenbeheer binnen woningcorporaties is anders dan “normaal” debiteurenbeheer. Daar hoort een branchespecifiek debiteurenpakket bij. Daarom heeft IMpact Credit Management Solutions een debiteurenpakket voor de woningcorporaties ontwikkeld.

Focus op intermenselijk contact

Met haar intelligente workflows neemt MAXIM repeterende handelingen uit handen en verzorgt volledig geautomatiseerd het overgrote deel van uw debiteurenbeheer. Hierdoor blijft er meer tijd over voor persoonlijk contact met huurders waarbij dat gewenst is. Ook contact met hulpverlening instanties en deurwaarders wordt door MAXIM gefaciliteerd en opgevolgd.

Meten is weten

Wij hebben veel aandacht besteed aan de rapportage, want meten is weten. Betaalgedrag op basis van wijk, effectiviteit van afgesloten betalingsregelingen, aantal ontruimingen, huisbezoeken, percentage automatische incasso, etc, etc. Niet alleen als snapshot, maar juist ook in de loop van de tijd. Want een debiteurensaldo van vandaag zegt niet zo veel. U wilt weten hoe uw debiteurensaldo zich de afgelopen periode ontwikkeld heeft.

bekijk contactgegevens

Janssen & Janssen X

Transparant, deskundig en effectief. Zo werkt Janssen & Janssen, op verschillende locaties verspreid over heel Nederland. U heeft aan ons een ervaren partner in creditmanagement, incasso en juridisch advies.Wij vinden openheid naar onze opdrachtgevers erg belangrijk. Daarom heeft u bij ons altijd en overal inzicht in de voortgang van uw project.

We hechten in onze samenwerking veel waarde aan persoonlijk contact, in het hele proces: raad, daad en resultaat.

Leer Janssen & Janssen beter kennen

bekijk contactgegevens

Jongerius Huurdesk X

Jongerius is het gerechtsdeurwaarderskantoor waar resultaat telt.
Een kantoor waar juridische dienstverlening en efficiënt incassobeleid samenkomen.  Onze klanten zijn gebaat bij een betrouwbaar en doortastend bureau met kennis van zaken. Een bureau met oog voor de belangen van alle betrokken partijen. Bij Jongerius vinden wij dat vanzelfsprekend.

bekijk contactgegevens

Langhenkel Sociaal Domein Wonen X

Langhenkel Sociaal Domein Wonen is onderdeel van De Langhenkel Groep. De Langhenkel Groep bestaat meer dan 25 jaar en is voor velen een begrip binnen het sociaal domein. Onze kenmerken zijn:

  • bijna 300 professionals in vaste dienst;
  • een netwerk van meer dan 500 gespecialiseerde freelancers;
  • een eigen opleidingstak, met een breed aanbod, die jaarlijks voor bijna 5000 personen cursussen, trainingen en/of opleidingen verzorgt;
  • een proactieve marktbenadering door met praktische oplossingen in te spelen op komende ontwikkelingen en door het vanuit een open houding zoeken naar samenwerking en kennisdeling.
Onze specialisten en opleidingen richten zich onder meer op de vakgebieden wonen, werk, inkomen, zorg, welzijn, maatschappelijke ondersteuning, onderwijs, schulddienstverlening, ruimte en milieu. Langhenkel Sociaal Domein Wonen speelt op de ingrijpend ontwikkelingen binnen het sociaal domein in door verbinding te zoeken en te leggen tussen de verschillende spelers, om zo gezamenlijk vorm te geven aan een nieuwe maatschappelijke realiteit.
bekijk contactgegevens

Postex X

Postex een zelfstandig Nederlands softwarebedrijf, gevestigd in Amsterdam en Gouda, dat een online cloudplatform heeft ontwikkeld voor de verzending van zakelijke correspondentie (SaaS). Postex levert zeer gebruiksvriendelijke end-to-end oplossingen voor het verzenden van zakelijke correspondentie, digitaliseren van uitgaande poststromen en het faciliteren van online betaalmogelijkheden.

 

bekijk contactgegevens

Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso X

U kunt bij Van Arkel terecht voor minnelijke & gerechtelijke incasso, zowel nationaal als internationaal, juridisch advies en debiteurenbeheer. Met dit fullservice-dienstenpakket ontzorgen wij onze opdrachtgevers. Daarbij streven we altijd naar een maximaal resultaat, zonder het sociale aspect uit het oog te verliezen.

bekijk contactgegevens